DO 26-10 BEZORGRONDE ROOSENDAAL, BERGEN OP ZOOM, HOOGERHEIDE, KRUININGEN, MIDDELBURG, GOES, VLiSSINGEN

ZA 28-10 BEZORGRONDE BREDA, MOERDIJK, DORDRECHT e.o., RIDDERKERK, R'DAM, SCHIEDAM, DELFT, SCHIPLUIDEN, MAASDIJK, MAASSLUIS, VLAARDINGEN, HOOGVLIET, SPIJKENISSE, HELLEVOETSLUIS

ZA 28-10 BEZORGRONDE RUCPHEN, R'DAAL, ESSEN, BOZ, HALSTEREN, STEENBERGEN, HEIJNINGEN, ZEVENBERGEN, OUDENBOSCH, ETTEN-LEUR

 

Maandmenu aanvragen

Door onderstaand formulier volledig in te vullen kunnen wij u een onderbouwd advies geven over een maandmenu specifiek voor uw hond. Een goed uitgebalanceert menu vol variatie, rekening houdend met wat hij/zij niet lust en mag hebben en netjes per portie in plastic verpakt en gestickerd, genoeg voor twee weken, één maand of langer. Het advies wat u per mail krijgt toegestuurd is altijd volledig vrijblijvend.

Let wel: wij bezorgen niet in geheel NL en maar in een beperkt deel van België. Meer informatie hierover kunt u vinden bij bezorgen en ophalen op de startpagina.

Maandmenu vervolg 

Klanten die gebruik maken van de maandmenu aanvraag keuze ontvangen geheel vrijblijvend ons voorstel en een prijsindicatie. Indien u daarvan gebruik wilt maken, maken wij een account voor u aan en voeren uw bestelling (de eerste keer) voor u in en zorgen dat alles verder wordt geregeld. U ontvangt een inlogcode/password wat zelf gewijzigd kan worden. 

Veel klanten blijven gebruik maken van het voorgestelde menu en drukken zelf op tijd voor de volgende bezorgronde op de knop nabestelling in hun account en dan wordt de bestelling automatisch herhaald. Voor snijbestellingen geldt dat deze minimaal 6 (liefst 8) dagen voor de bezorgdatum bij ons bekend moeten zijn. Voor overige bestellingen is dit 3 dagen voor de bezorg- of afhaaldatum. Hoe eerder u echter bestelt, hoe groter de kans is dat wij ook alles uit uw bestelling kunnen leveren.

Als uw hond iets niet lust, kunt u zelf in de nabestelling producten verwijderen en vervangen door wat uw hond wel lust qua KVV en bij BARF kan dat net zo goed, zolang u vleesbot maar vervangt door vleesbot, spiervlees door spiervlees etc…

Sommige klanten willen graag maandelijk een ander menu hebben wat door ons wordt samengesteld omdat ze zelf de tijd of de kennis niet hebben om het aan te passen. Hiervoor vragen wij een vergoeding. Wij mailen de klant dat het tijd is voor het volgende menu en vragen of hij/zij iets gewijzigd wil hebben en zo ja, dan wijzigen we het menu, stellen het opnieuw voor aan de klant en als deze akkoord is voeren de bestelling in en sturen de klant ook een nieuw menu voor op de vriezer. Hier gaat best wel wat tijd (en kennis) in zetten en daarom vragen wij hiervoor een vergoeding. Voor kleine aanpassingen vragen wij € 2,50 en bij grotere aanpassingen € 5,00. Hiervoor voeren wij de bestelling dus ook voor u in en sturen u per mail een nieuw menu voor op de vriezer. 

Als u een vraag heeft over uw menu of informatie van ons nodig heeft om uw menu zelf samen te stellen of aan te passen, dan beantwoorden wij uw mail zo snel mogelijk en hiervoor wordt natuurlijk geen vergoeding gevraagd. 

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben over bovenstaande, dan vernemen wij dat graag. 

MAANDMENU AANVRAAG



Uw gegevens:

Let wel: wij bezorgen niet in geheel NL en maar in een beperkt deel van België. Meer informafle hierover kunt u vinden bij bezorgen en ophaten op de startpagina

Personalia van de hond:

Gezondheid van de hond:

Kilo
Te zwaar / te licht Hoeveel?
JA/ NEE Welke?
JA/ NEE Welke?
JA/ NEE ....x per jaar

* Titeren: door bloedafname de antilichamen controleren en daarna beslissen of enting nodig is.

Huidige voeding van de hond:

Brokken/ KVV/ combi brok-kvv/ BARF/ combi KVV-BARF/ anders, namelijk..................
JA/ NEE Welke?

Gewenste voeding van de hond

JA/ NEE Welke?

Levering/betalen